Práce a podnikáníZavřít | |
Úvodní stránka → Práce a podnikání → Jiné... |
Vaše budoucí práce - řízení a koordinace činnosti prodejny - řešení personálních otázek - kontrola dodržování předpisů, procedur a kvality služeb poskytovaných zákazníkům - prodej GSM služeb - prodej produktů/služeb společnosti - poskytování informací zákazníkům - řešení případných stížností a reklamací - administrativa spojená s vedením prodejny Požadovaný profil - zkušenost na obdobné pozici výhodou - zkušenost z oblasti telekomunikací a prodeje telefonů výhodou - spolehlivost, samostatnost a dobré organizační schopnosti - přirozená autorita, přátelská a vyrovnaná osobnost - ŘP sk. B, vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita - orientace v oblasti produktů a služeb určených pro rezidentní segment - velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office) - datum nástupu ideálně k 1.9.2014 Nabízíme - Perspektivu práce pro významnou obchodní společnost - Zajímavou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí - Možnost profesního růstu a osobního rozvoje - Motivující mzdové ohodnocení - Nadstandardní zaměstnanecké výhody (např. služební mobilní telefon, internet v mobilu, speciální zaměstnanecký tarif na mobilní volání, slevy pro rodinu a přátele) - Řadu zaměstnaneckých slev a výhod, které zajišťujeme prostřednictvím partnerství naší společnosti s dalšími společnostmi a institucemi. Pokud Vás naše nabídka zaujala, vyplňte prosím dotazník a zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem. Předem děkujeme všem uchazečům za projevený zájem pracovat v naší společnosti. Všechny zaslané materiály si pečlivě pročteme a v případě zájmu Vás budeme kontaktovat. |
|
Zobrazit všechny inzeráty s tímto telefoním číslem (2)
Zobrazit všechny inzeráty s touto emailovou adresou (2) Datum: Středa, 03 Září 2014 Zobrazení = 47979 |
|||||||||||||||||
Servis automatickych prevodovek Autoservis Praha 3 |